Çok mezar gördüm hayatımda, tahmin bile edemeyeceğin kadar. Normal çocukların kabir ziyartelerinden çok daha önce başladı benimkiler. Ölümden korkmadım kendimi bildim bileli, genelde bi kurtuluş oldu benim için. Hiç düşünmemiştim, ölememeyi.

Dün gece, sahnede bu şarkı çalıyordu, ben en yüksek sesimle söylüyordum. Belki ordaki çoğu kişi, müziği güzel olduğundan ya da sözlerinden dolayı söylüyordu o şarkıyı, ben içimden gelerek söylüyordum. Ölmeyi çok istiyordum ama ölemiyordum. Çünkü korkmuyordum. Ölüm güzel şeydi.

Pembe bir mezarlık gördüm rüyamda ~ Aşık cesetler şekerden tabutlar ~ Gezinirken ciğerim doldu bir anda ~ Çürük çilek kokusuyla

Affet bu gece ölmek istedim

Pembe bir mezarlık olmak istedim

Karanlığı elimle bölmek istedim

Seni çok özledim

Ölümü hep sevdim. Sen giderken de ölmek istedim, diğerlerinden farklı, güzel ve mutlu bi ölüm olsun istedim, Bizi yok etmek istedim, hiç olamadığıız şeyleri yok etmek istedim. Karanlığımızı kendi ellerimle bölebilmek istedim.

Seni çok özledim.

